Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Moa civilizáció + Roxat céhei szeptember 8.
Moa civilizáció + Résföld szeptember 8.
Moa civilizáció + Hódítások szeptember 8.
Moa civilizáció + Császárváros szeptember 8.
HKK 30 augusztus 23.
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
A pillanat képe
Mákrózsa
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A legsűrűbb bozótosban nő ez a fekete, rózsaszerű virágokat bontó bokor. Tömény, fűszeres illatát már messziről meg lehet érezni. Sokak szerint, aki sok mákrózsát szagol, örökre elalszik, mások szerint kiváló komponens szerelmi bájital készítéséhez. Hogy kinek van igaza ezzel kapcsolatban, nem lehet tudni. Vajon kiderül majd a játékból?
Nézz szét a galériában!
XVI. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - beszámoló
XVI. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2025.
Születésnapi Moa civilizáció akció 2025.09.08.-2025.09.21.
HKK közösségi program Szolnokon
HKK Legendás cél: Moa civilizáció

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny augusztus 23. - Versenybeszámoló (42)
Lapötletek (65194)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8345)
Szörnyvadászat 2. (33)
Születésnapi Moa civilizáció akció 2025.09.08.-2025.09.21. (4)
HKK Online 2 személyes béta teszt (77)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Teljes elzárás

1 VP rhatt azonnali „védekezés”

Blokkolás: 2.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor a következő kör végéig ellenfeled nem játszhat ki ilyen nevű lapot.


A metaverzum pusztulása

Szabálylap

A paklidnak min 60 laposnak kell lennie.
A játék elején rakj 7 lapot a paklidból a Semmibe! Ellenfelednek minden lapból, amit a Semmibe raktál, ugyanannyit kell a Semmibe raknia, mint amennyit te raktál (ha kevesebb van a paklijában, akkor az összeset).
Ha ellenfeled így 7 lapot rakott a Semmibe, akkor nem húzol kevesebb lapot.


Közönséges házinyúl

2 VP 2/2 sheran szörny

5 lehet a paklidban.
Semlegesítés: gyakori/nemgyakori lapra kijátszott/használt reakció.
Ha nem semlegesített: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy gyakori/nem gyakori permanenst.


Halvány lila gőz

1 VP chara-din azonnali „sav” [+1]

Véletlenszerűen válassz ki max 3 lapot a gyűjtődből, majd dobj el annyi lapot, ahány nem „sav” lap volt a kiválasztottak között. A kiválasztott „sav” lapokat vedd kézbe, a többi lapot rakd a Semmibe.


Fészkes fene

2 VP 2/4 chara-din szörny „oltalom: 0” „legendás”

Legendák völgye követőd mindenképpen működik.
K áldozd fel egy „legendás” lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Legendás képesség: S 1 nekron: feltámad.
Negyedik fal (UR)

Szabálylap

A játék elején készíts ki 4 különböző, min 1 építő költségű építményt.
Minden építményed a következő képességet kapja: „Kompenzáció és halálsikoly: dobj el 1 lapot: vedd a kezedbe a fenti 4 lap egyikét.”
Ha bármikor játékban van oldaladon a fenti 4 lap: megnyerted a játékot.


Trollkutató

2 VP 3/3 tharr kalandozó/troll KF

Kijátszásakor keress elő bármennyi trollt, amelyeknek mindnek különbözik a színe és a laptípusa is.
K megakadályoz egy azonnalit, ami egy trollodra hatna.
„Most akkor trollokat kutat, vagy egy troll, aki kutat?”


Orghgruag, a barbár istenség

5-X VP (2)/(6) tharr avatár/troll „oltalom: 2.”

X annyi, ahány köteléke van, de max 3.
Trolljaid kapnak +2 SB-t.
K: minden trollod aktivizálódik, vagy max ÉP-re gyógyul.
K ha egy trollod nem sebződéstől kerül ki játékból: keress ki egy attól különböző színű és típusú trollt.


Troll fétis

1 ZSZ színtelen tárgy/troll

Ellenfeled minden forrása, ami trolljaidat célozza, +X VP és trolljaid kapnak +X/+X-et.
X annyi, ahány különböző típusú trollod van játékban.
Jelenés: megakadályoz egy trollodra kijátszott/használt reakciót.


Trollbarlang

1 építő bufa építmény/troll 5 SP

Ha troll építi: aktivizálódik és a kör végéig ingyen használhatod a képességét.
P: megakadályoz egy azonnalit, vagy egy olyan lapot, amilyen típusú trollod van játékban/ a gyűjtődben.
Villámgyors griff

2 VP 4/4 raia szörny/griff „szárnyak”

Semlegesítés: lap, vagy forrás.
Ha semlegesített: 50% eséllyel áldozd fel.
Ha nem semlegesített: 50% eséllyel gyűjtőbe küldhetsz max 2 célpont lapot.


Marcangoló griff

2 VP 2/4 raia szörny/griff „szárnyak”

Húzz 1 lapot!
Lények ellen +6 sebzése van.
Kijátszásakor dobj fel 1 érmét! Ha fej: kapsz 2 VP-t. Ha írás: vesztesz 2 VP-t.


Nemes griff

2 VP 4/4 raia szörny/griff „szárnyak”

K ha ellenfeled kijátszik egy lapot: 50% eséllyel azonnal kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Ha megöl egy lényt, az a Semmibe kerül és ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Átkozott megkötés

1 VP chara-din bűbáj

K: célpont lap kap 1 átok jelzőt (átokjelzős lapnak nem működik a képessége, és halény, akkor nem támadhat).
Hátrány: „Halálsikoly: minden átok jelző kikerül játékból.”


Archaix (új)

követő/hordaparancsnok „háló”

A játékot 2 lappal és 25 ÉP-vel kezded.
A 2. körödtől minden húzás fázisodban +1 lapot húzól.
A 3. köröd végéig körönként legfeljebb 7 ÉP-t sebződhetsz.
Archaix csele

X VP sheran azonnali

Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy célpont lapot.
Ha az ÉP-d 20-nál több: „oltalom: 1”
X annyi, ahány lap van a kezedben ezen kívül.


Gyilkosok gyilkosa

1 VP 3/1 leah kalandozó/ember, vízió „szárnyak”

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben ellenfeled forrásával gyűjtőbe küldte lapodat.
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Eminens fatty

2 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya

S ha csak fattyak vannak a kezedben, vagy nincs lap a kezedben: húzz 1 lapot, vagy kapsz 1 Chara-din fattyát.
„Duplakötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: húzz annyi lapot, hogy 2 lap legyen a kezedben!


A pusztítás fivérei

2 VP 1 nekron 3/4 chara-din, leah kalandozó/ember

S: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy jó jelleműlap volt, akkor visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből.
Minden gonosz lényed a következő halálsikolyt kapja: „Ellenfeled eldob egy általad választott lapot a Semmibe.”


Bodom

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf „hideg”
S ha egy játékos lapot dob: előkereshetsz egy „hideg” lapot, vagy elfet.
K ha hidegsebzést okozol: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
Fatty kompenzátor

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden fattyad (önmaga is) az alábbi kompenzációt kapja: „Kapsz 1 Chara-din fattyát.”
S: kapsz 1 Chara-din fattyát, és ha max 1 lap van a kezedben, akkor húzz 1 lapot!


Fatty lord (új)

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

E: keress elő egy fattyat, vagy kapsz 1 Chara-din fattyát.
S dobj egy lapot a Semmibe: megakadályoz egy lapot, és ha ezután nincs lap a kezedben, akkor húzz egy lapot!


Destruktív fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg max 1 lap van a kezedben, addig fattyaid nem lehetnek azonnali célpontjai, és láthatatlanságot kapnak.
K: ha ellenfeled használja egy asztalon lévő lapja aktiválást kívánó hatását, gyűjtőbe küldheted azt a lapot.


Bikaviadal

1 VP tharr bűbáj/minotaurusz

K: ha ellenfeled egy forrásával célozza, vagy egy támadás célpontjául jelöli ki egy minotauruszod; visszaveheted a kezedbe a célzott minotauruszt (reakció).


Homokóra (új)

elenios tárgy 2 ZSZ 1 SZK

P: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot most, egyet a kör végén!
Hátrány: kijátszásakor kap 1 elmúlásjelzőt.
„Az időd lejárt.”
Kétszínű Kolomon

Követő

K ha kijátszol egy kétszínű lapot: kapsz 1 VP-t, de ezt csak kétszínű lap kijátszására fordíthatod.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: fordítsd fel a paklid felső lapját, ha egy kétszínű lap. vedd a kezedbe, egyébként dobd a Semmibe!


Ügyeskedő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaid kapnak +1 ÉP-t.
Amíg nincs lap a kezedben: immúnis ellenfeled forrásaira.
S kapsz egy Chara-din fattyát, de ha eldobsz 1 lapot a kezedből, akkor kettőt.


Keverék eb

követő/epikus

Kedvelt lap: legalább 2 altípusú lény (kivéve morf).
Kedvelt lapjaid a 2. körtől a következő képességek egyikét kapják (kijátszásakor kell választanod): „Kompenzáció: 1 VP. „vagy „Halálsikoly: húzz egy lapot!”
J semmizz egy kedvelt lapot a gyűjtődből: keress elő egy vele megegyező altípusú lapot!


Az alvilág uzsorása

2 VP 3/3 chara-din szörmy/chara-din fattya „háló”

Semlegesítés: VP adó, vagy húzó forrás.
S: kapsz 2 VP-t és a kör végén elveszted minden VP-d, vagy húzz 2 lapot és a kör végén el kell dobnod minden lapod.


A munkamániás

követő/hordaparancsnok

4 lappal és 18 ÉP-vel kezdesz.
Hátrányok: az előkészítő fázison kívül nem kaphatsz VP-t, a húzás fázison kívül nem húzhatsz lapot.
A játék elején válassz: A húzás fázisodban +1 lapot húzol, vagy az előkészítő fázisodban +1 VP-t kapsz.
Zangroz harcosai (új)

2 VP 4/4 szörny „szárnyak”

Gonosz lények nem tudják megsebezni.
Jó forrásokra immúnis.
Csak semleges lappal/forrással lehet rá reagálni.


Minotaurusz derivátor

2 VP 4/5 tharr szörny/minotaurusz

Ha ellenfeled egy lapja visszakerülne asztalról, vagy gyűjtőből kézbe: helyette a pakli aljára kerül.
S: újrahasznosítasz, a lapok közül egy minotaurusz pakli helyett visszakerül a kezedbe.


Trollkodás

1 VP tharr azonnali/reakció, troll

Ha ellenfelednek több lapja van játékban és/vagy a kezében, mint neked: megakadályoz egy lapot.
Ha ellenfelednek több VP-je van, mint neked: megakadályoz egy forrást.
Jelenés: tehetsz egy trollra 1 izom és 1 élet jelzőt.


Lohd Haven követője

követő/epikus

Kedvelt lap: olyan lap, aminek nevében nincs „r” betű.
Kedvelt lapjaidra +1 VP-be kerül reagálni/hatni olyan lapokkal és forrásokkal, amik nevében van „r” betű.
J 1 VP dobj egy kedvelt lapot a Semmibe, vagy áldozz fel egyet: megakadályoz egy lapot és ha a lap nevében volt legalább 2 r betű: húzz egy lapot!


Ganüid nehéztüzérség

2 VP 3/(4) rhatt szörny/ganüid

K dobj X ganüidet a Semmibe: szétoszthatsz max 2*X sebzést tetszőleges számú célpont között.
Kompenzáció: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe és ha nincs Ganüid ifjoncod a Semmiben, akkor ez halálsikoly is.
Fatty orgyilkos

1 VP 7/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K semmizz egy fattyat: aktivizálódik VAGY célpont lap passzivizálódik.
S rakj rá egy -1 SB-t adó jelzőt: a kör végéig láthatatlan lesz.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


Őrült tudós

2 VP 2/2 chara-din kalandozó/ember

Kompenzáció: keress elő egy „sav” lapot.
S: semmizés: 2.
J: a következő, kézből kijátszott lap nem jön létre.


Chara-din visszatérése

1 VP chara-din általános „ősmágia”

Rakj játékba a gyűjtődből minden chara-din lényt, ami ebben a körben került oda az asztalról, nem áldozástól.


Mimik

2 VP 3/3 tharr szörny

Ha egy lény megüti, vagy aktiválást kívánó képességével hat rá: az a lény a gyűjtőbe kerül.
S: a kör végéig megkapja egy játékban, vagy gyűjtőben lévő tárgy képességeit.


Krabber ellentámadás

1 VP leah azonnali/reakció, krabber

Megakadályoz egy varázslatot.
Ha „kötelék”, akkor a saját körödben lapot akadályoz meg.
Krabber tanácsos

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

S dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Áldozd fel: megakadályoz egy célzó forrást és a következő előkészítő fázisodban játékba rakhatsz a gyűjtődből egy fix. max 2 költségű krabbert.


Gonosz istenek

1 ZSZ chara-din azonnali

Áldozd fel max 3 különböző, gonosz színű lényed. A hatások a feláldozott lényektől függenek.
Dornodon: egy célpont sebződik 6-ot.
Leah: célpont lap a Semmibe kerül.
Chara-din: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.


Tenyészork

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF

S 1 VP: keress elő egy orkot!
Ha a gyűjtődből a Semmibe kerül: kapsz egy Ork harcost.


Nyomorult pentadron

5 VP 3/3 tharr szörny/óriás

IK-jából 3 VP-t helyettesíthetsz egy óriás, vagy legalább 5 költségű lap Semmibe dobásával.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy óriást.
E: megakadályoz egy azonnalit.


Ez nem így működik

0 VP chara-din azonnali/reakció Ősmágia

Megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled kap 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.
VAGY megakadályoz egy VP, vagy SZK adó, vagy gyógyító forrást és ellenfeled a kör végén kap egy általa választott gyakori tókent.
Mérgező boa

2 VP (4)/4 sheran szörny/kígyó

4-es mérgezés.
Ha ellenfeled egy lényén a méregjelzők száma eléri, vagy meghaladja a lény aktuális ÉP-jét, az azonnal a gyűjtőbe kerül (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled nem vehet le lényekről méreg jelzőt.


Kétfejű kobra

2 VP 2/2 sheran szörny/kígyó

2-es mérgezés.
A lényeken a méreg jelzők a normál terjedés helyett duplázódnak (ez a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled lényei kapnak -X SB-t, a te lényeid +X SB-t, ahol X annyi, ahány méreg jelző van rajtuk.


Mérgező sikló

2 VP 2/1 sheran szörny/kígyó

1-es mérgezés.
Ellenfeled méreg jelzős lényeinek a képességei nem működnek.
Mérgező lényeid nem lehetnek ellenfeled azonnalijainak célpontjai.


Köpködő kobra

2 VP 3/1 sheran szörny/kígyó

3-mas mérgezés.
K: célpont lény kap 2 méreg- és, ha akarod 1 dermesztés jelzőt.
S végy le egy méreg jelzőt egy lényről: megakadályoz egy lapot.


Kígyók a hajón

1 VP sheran azonnali

Keress elő egy kígyót, de ha van játékban mérgező lényed, akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.
Varkaudar szikragyújtó

2 VP 3/1 dornodon szörny/varkaudar „tűz” KF „szárnyak”

Minden Szikrád +1-et sebez.
K, ha ellenfeled sebződik: kapsz 1 Szikrát a kezedbe.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a Semmibe kerül: ellenfeled sebződik 3-mat.


Ősi varázs

1 VP dornodon azonnali

Kapsz annyi Szikrát a kezedbe, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.
Jelenés: a kör végéig Szikráid sebzése max ÉP-t is csökkent.
„Éget, mint az izzó parázs.”


A világhódítás kardja

1 SZK tharr KF tárgy/fegyver

Hordozója kap +3SB-t és nem lehet azonnali célpontja.
Ha hordozója megüt egy lényt: ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lényt a kezéből.


Jégkirálynő

2 VP 3/2 leah kalandozó/elf „hideg”

S: ellpohtasz egy lapot, amin dermesztés jelző van.
K: ha egy lapra dermesztés jelző kerül: ellenfeled sebzősik 2-t.


Nekromantika

1 VP leah általános

Ha van nekromantád játékban: keress elő egy csontvázat!
Ha van csontvázad játékban: keress elő egy nekromantát!
A butaság lázadása

1 VP chara-din azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy legyen képesség nélküli lényed játékban.
Megakadályoz egy lapot.
Ha nincs képességgel rendelkező lényed játékban, akkor „oltalom: 1”.


Régi iskola

1 építő 5 SP chara-din építmény „szárnyak”

Anti semlegesítés: 0.
Képesség nélküli lényeidre nem hatnak az ellenfél lényeinek képességei.
K: keress elő vagy végy vissza a gyűjtődből egy ilyen lényt.
Amíg van ilyen lényed játékban, addig a Régi iskola immúnis ellenfeled forrásaira.


Öregfiú

2 VP 2/4 chara-din kalandozó/ember KF

S: rakj a paklidból, vagy gyűjtődből az őrposztodba egy képesség nélküli lényt.
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled varázslataira.
S ha van ilyen lényed játékban: feltámad.


Elfeledett látvány

1 VP chara-din azonnali/vízió

Rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba egy képességgel nem rendelkező lényt, vagy rakj egy ilyen lényedre egy izom vagy élet jelzőt.


Régi mánia

1 VP chara-din bűbáj

Képesség nélküli lényeidet nem lehet megsebezni és kapnak +1 SB-t.
S ha van ilyen lényed játékban: húzz egy lapot vagy kapsz 1 VP-t.
Szójer királynő (ÚJ)

2 VP 2/6 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Lényeidre nem hatnak nemlény permanensek képességei.
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ.
S: keress elő egy szójert.


Fabontó szójer (ÚJ)

2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében nem lehet ellenfeled forrásának célpontja.
J: célpont permanens a Semmibe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t.


Fémbontó szójer (ÚJ)

2 VP 3/3 fairlight szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében varázslatokra immúnis.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor húzz egy lapot!


Húsbontó szójer

2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében nem lehet megsebezni.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez lény volt, akkor a Húsbontó szójer kap 1 izom és 1 élet jelzőt.


Manabontó szójer

2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
J: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha bűbájt küldtél gyűjtőbe, vagy akadályoztál meg, akkor kapsz 2 VP-t.


Kőbontó szójer

2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt és nem passzivizálhatja.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez egy épület volt, akkor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
Minotaurusz gárdista

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Harci képesség: ellenfele visszakerül kézbe.
S keverj vissza egy minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: feltámad.


Tömegpusztító minotaurusz

4 VP 5/5 tharr szörny/minotaurusz

Kijátszásakor ellenfeled minden lapja visszakerül kézbe.
K ha ellenfeled ebben a körben legalább 5 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: játékba rakhatod a kezedből.


Hidegfejű minotaurusz

1 VP 1 ZSZ 3/3 tharr szörny/minotaurusz

Minotauruszaid nem veszíthetik el képességeiket.
Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled a kör végéig nem húzhat/kereshet lapot saját forrásával.


Reinkarnálódó minotaurusz

1 VP 1/2 tharr szörny/minotaurusz

S vedd vissza egy minotauruszod a kezedbe: egy célpont gyógyul 5-öt.
K ha egy minotauruszod újrahasznosulna: pakli helyett visszakerül kézbe (ez a gyűjtőből is működik).


Malrok kegyence

2 VP 4/3 tharr szörny/minotaurusz

Ha visszakerül kézbe: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot (körönként egyszer jöhet létre ez a hatás)!
K ha egy minotauruszod nem áldozástól kerülne gyűjtőbe: helyette visszakerül a kezedbe.
Szubsztitúció

1 VP chara-din bűbáj „sav”

S dobj egy lapot a Semmibe, vagy áldozz fel egyet: keress elő egy „sav” lapot (kivéve Szubsztitúciót), vagy célpont nemlény lapra tehetsz egy elmúlás jelzőt.


Racém elegy

1 VP chara-din-rhatt bűbáj

K Semmizz 2 különböző színű lapot a gyűjtődből: keress elő a paklidból, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy kétszínű lapot, mely színe megegyezik a 2 semmizett lapéval.
Jelenés: újrahasznosítás: 3.


Pengeháló

0 SZK leah tárgy/krabber „háló”

„kötelék” a kör végén húzz egy lapot!
Ha ellenfeled egy körben min. 2 lapot kijátszott: a következő körben legfeljebb 1 lapot játszhat ki sikeresen.
Ha egy körben ellenfeled max 1 lapot játszott ki sikeresen: a kör végén sebződik 3 ÉP-t.
„Minél jobban mocorogsz, annál inkább belegabalyodsz, minél inkább belegabalyodsz, annál jobban vág.”


Őshangya triumvirátus

3 VP sheran bűbáj/őshangya

Kijátszása köre végén húzz egy lapot és ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
A következő képességei közül 1 körben csak egyet használhatsz:
J: kapsz 1 Őshangya ölészt.
J: kapsz 1 Őshangya harcmestert.
J: kapsz 1 Őshangya csatamágust.


Savas fiola

1 ZSZ chara-din tárgy/sav

Minden sabsebzésed +1-et sebez.
P: célpont nem lény lap kap 1 elmúlás jelzőt, vagy egy célpont sebződik 3-mat.
A csapok elzárása

1 ZSZ chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy húzó, kereső, VP vagy SZK adó forrást.
Ha csak ellenfelednek van permanense játékban: kijátszhatod a gyűjtődből is, de ekkor sikeres létrejötte után a Semmibe kerül.


Elmeedzés

1 VP elenios általános „mentális”

Keress elő egy bűbájt, vagy „mentális” lapot, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.
Ha csak ellenfelednek van játékban permanense, akkor kéz helyett a paklidból kell nem vízió, nem feltámadó és nem jelenő lapot dobnod.


Pólusváltás

? VP chara-din azonnali/reakció

Költsége 0 vagy 1 VP.
Ha 0: megakadályoz egy dobató forrást és a kör végén húzz egy lapot!
Ha 1: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást, majd ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Elimináció

1 VP chara-din általános/vízió „sav”

Célpont max „kötelék” költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Addíció

1 VP chara-din általános „sav”

Fordítsd fel a paklid felső 3 lapját, ezek közül bármennyi „sav” lapot végy a kezedbe, a többit dobd a Semmibe. Szétoszthatsz célpont nemlény lapok között annyi, elmúlás jelzőt, ahány chara-din lapot így a Semmibe dobtál.
Megvadult bika

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül kézbe.
Ha nem semlegesített, akkor a következő képességet kapja: „J: célpont lap visszakerül kézbe, és ha ez egy minotaurusz volt: a kör végén húzz egy lapot!”


Minotaurusz magasugró

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2.
Ha újrahasznosulna: helyette kézbe kerül vissza.
Áldozd fel: megakadályoz egy azonnalit.


Nehéz döntés

0 VP dornodon azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: a játék hátralevő részében nem játszhatsz ki nem varázslat lapot.


Végső áldozat

20 ZSZ dornodon azonnali „oltalom: 2”

Ha kijátszásához legalább 20 permanenst áldoztál: megnyerted a játékot.



Poloskainvázió

? VP sheran azonnali

Ha csak ellenfelednek van permanense játékban, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy előkereshetsz egy olyan típusú sheran lapot, amilyen típusú lap már van ellenfelednek játékban.
Cápavihar

2 VP chara-din bűbáj

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj egy kockával, majd előkereshetsz egy max X költségű cápát, vagy ellenfeled sebződik X-et. X annyi, ahányat dobtál.


Moa gépcápa

3 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din/tharr szörny/cápa, moa

Moáid és cápáid nem lehetnek célpontjai ellenfeled varázslatainak.
S: megakadályoz egy 1 költségű lapot.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.


Homokcápa

2 VP 3/4 chara-din szörny/cápa „szárnyak”

Láthatatlan.
Kijátszása köre végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot.
Jelenés: egy cápád láthatatlanságot kap a kör végéig.


Mocsárcápa

2 VP 3/3 chara-din/sheran szörny/cápa „szárnyak”

Ellenfeled minden lapja passzívan jön játékba 1-1 dermesztés jelzővel.
A te körödben ellenfeled minden varázslata + 1 ZSZ.


Fatty nekromanta

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S: rakj játékba a gyűjtődből egy tóken lényt, és ha ez egy Chara-din fattya volt: tégy rá 1 izom jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz max 3 tókent a gyűjtődből a kezedbe.
Cápatámadás

1 VP chara-din azonnali

Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha van cápád játékban, akkor költsége 0 VP, célpont lapot küldhetsz a gyűjtőbe és tehetsz egy cápádra egy izom jelzőt.


Hócápa

2 VP 3/3 leah,chara-din szörny/cápa „hideg” „szárnyak”

Ha eldobod a kezedből: előkereshetsz egy cápát.
Nem lehet azonnali célpontja.
Ha egy cápád, vagy „hideg” lapod sebzést okoz: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
S: célpont lény a kör végéig láthatatlan lesz.


Gyilkos cápa

3 VP 5/3 chara-din szörny/cápa

Cápáid sebzése ellenfeled max ÉP-jét is csökkenti.
Ha egy cápád megsebez egy lény, vagy építményt: az a gyűjtőbe kerül.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.


Klóncápa

X VP ?/? chara-din szörny/cápa

Lemásol egy X költségű, játékban lévő cápát.
Jelenés: a paklidból egy cápát a gyűjtődbe rakhatsz.


Cápolip

2 VP 3/3 chara-din, sheran szörny/cápa, polip

Kijátszásakor előkereshetsz egy cápát, vagy polipot.
K célpont cápa, vagy polip kap 1 izom, vagy élet jelzőt.
Makócápa

1 VP 3/1 chara-din szörny/cápa

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta, vagy forrással gyűjtőbe küldte cápádat: „Semlegesítés: lap”
K ha egy cápád sebzést okoz: kapsz 1 VP-t.


Szellemcápa

2 VP 3/4 leah,chara-din szörny/cápa „élőholt” „szárnyak”

Láthatatlan.
Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe, majd visszavehetsz egy cápát, vagy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe.
Ha egy cápád sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.



Megacápa

6 VP (10)/(10) chara-din szörny/cápa, óriás „oltalom: 2”

„Duplakötelék”: dobd a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy max 1 költségű reakciót.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 10-et.
J: megakadályoz egy varázslatot, ami hatna rá.


Pörölycápa

2 VP 3/3 chara-din szörny/cápa „szárnyak”


Semlegesítés: nem fix költségű lap.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.
S, J2: ha egy cápád sebzést okoz: előkereshetsz egy cápát, vagy kapsz 2 VP-t.


Macskacápa

1 VP 3/1 chara-din ször/cápa „szárnyak”

Élet: 1.
Minden cápád idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de min 1 VP).
Áldozd fel: szétoszthatsz max 9 élet jelzőt cápáid között, vagy a kör végén húzz egy lapot.
A hősök sosem halnak meg

1 VP raia azonnali/angyal

Ha ebben a körben ellenfeled forrásától került lényed a gyűjtőbe: nem lehet rá reagálni.
Rakj játékba a gyűjtődből egy fix költségű angyalt, vagy jó jellemű kalandozót.


Manibus (új)

2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Pedibust.
K áldozd fel egy permanensed: megakadályoz egy forrást, ami egy thargodanodra hatna.


Pedibus

2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Manibust.
K áldozd fel egy thargodanod: megakadályoz egy reakciót.


Nincs ugribugri

1 VP chara-din általános

Ha varázslattal akadályozzák meg: „Kompenzáció: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!”
Sikeres létrejötte után A Semmibe kerül.
A kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.


Áttelelés

0 VP sheran azonnali „ősmágia”

A kör végén húzz egy lapot!
A lapjaidról minden álom-, és dermesztés jelző lekerül.
Orkupec

2 VP 3/3 dornodon szörny/ork

Anti-mágia: 1 (de gonosz lapot nem lehet neki dobni).
S: kapsz 1 SZK-t, de ha „kötelék” akkor 1 VP-t is, ha „duplakötelék” akkor húzz egy lapot is.
J: ellenfeled paklijából a Semmibe rakhatsz annyi általad választott lapot, ahány orkod, hajód és varkaudarod van a Semmiben.


Krabber zombi

1 VP 2/1 leah szörny/krabber „háló” „élőholt”

„Háló” képessége a gyűjtőből is működik.
Ellenfeled lényei passzívan és 1 dermesztés jelzővel jönnek játékba.
Kijátszásakor célpont nemlény lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Krabber tizedes

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

Nem lehet „semlegesítés”-ként kijátszani lapokat (kivéve krabbereket).
S: dobd a paklid felső 2 lapját gyűjtőbe és ha volt közöttük krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, vagy kapsz 1 Csattogó krabbert.


Krabber tengeri drón

1 ZSZ leah építmény 2 SP „szárnyak” „háló”

S egy célpont sebződik 2-t és ha ettől nem került gyűjtőbe: előkereshetsz egy Krabbert tengeri drónt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtőből a kezedbe (kivéve, ha játékost sebzett).
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.


A jövő felélése

4 nekron chara-din azonnali

Csak olyan pakliba rakhatod, amiben legfeljebb 60 lap van.
Célpont lap a Semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot, ami ezután a Semmibe kerül, vagy a kör végén húzz 2 lapot!
Áramlás: a kör végén húzz 1 lapot!
Labirintusjáró

2 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz

K keverj vissza egy minotaurusz lényt a gyűjtődből a pakliba: a kör végéig a Labirintusjáró megkapja a visszakevert lény minden aktiválás kívánó képességét és hátrányát (a kijátszáskoriakat kivéve).
E: célpont pakli felső 2 lapja a gyűjtőbe kerül.


Minotaurusz hoplita

0 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 1.
„Harci képesség”: ellenfele és a Minotaurusz hoplita is visszakerül kézbe.


Tano-shin gépész

1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa

K semmizz X (max 5) moát a gyűjtődből: ellenfeled és egy célpont lénye sebződnek X ÉP-t.
Áldozd fel: ellenfeled a következő körében 1-el kevesebb VP-t kap.


Moa mágiakutató

1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa

S dobj egy lapot a Semmibe: nézd át az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ha tudsz, játssz ki egy nem reakció varázslatot a saját erőforrásaidból. Ha moát dobtál és nem tudsz lapot kijátszani: húzz egy lapot!
Ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap: te is kapsz ugyanannyi VP-t.


Tömegpusztító krabber

4 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló” „oltalom: 0”

Kijátszásakor gyűjtőbe kerül ellenfeled minden olyan lapja, ami ebben a körben került játékba.
K ha van „háló” lap játékban és ellenfeled ebben a körben legalább 3 lapot sikeresen kijátszott: játékba rakhatod a kezedből, vagy 4 VP árán a gyűjtődből.
S: megakadályoz egy forrást, ami hatna egy krabberedre.
Jellemtelenség

2 VP színtelen bűbáj

Nem lehet jó jellemű azonnali és általános varázslatokat kijátszani.
Gonosz jellemű lények nem támadhtanak és senki sem sebződhet gonosz forrásoktól.
Semleges jellemű nemlény permanensek képességei nem működnek.


Jorisz, a jellemtelen

2 VP 3/3 színtelen kalandozó/ember KF

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány gonosz lénye van ellenfelednek.
S: megakadályoz egy jó varázslatot.
E: célpont semleges nemlény lap a gyűjtőbe kerül.


Őshangya sorozás

1 VP sheran azonnali

Kompenzáció: ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Előkereshetsz bármennyi őshangyát a paklidból melyek idézési költségének összege max X. X annyi, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.


Őshangya mesterlövész

2 VP 3/2 sheran szörny/őshangya

K, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.
Kötelék E: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.


Marabunta

4-X VP sheran azonnali „ősmágia”

X annyi, ahány quwargja van elenfelednek játékban, de max 3.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob 2 lapot.
E jelenés: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
Tükörmágia

X VP elenios általános „mentális”
A hatása minden szempontból egy ellenfeled által ebben a körben, vagy az előzőben kijátszott fix X költségű nem reakció azonnali, vagy általános varázslat hatása lesz.


Phua kúp (új)

1 ZSZ 1 nekron 5 SP tharr/dornodon építmény

Minden lényed idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy moát a gyűjtőből a kezedbe.
S áldozd fel egy lapod: célpont játékos a következő előkészítő fázisában +1 vagy -1 VP-t kap.


Estelle csettintése

2 VP fairlight azonnali „védekezés”

Megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor kapsz játékba, vagy a kezedbe egy Sörényes ubukot.


Éji vad

2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Ha van játékban olyan lény, aminek az ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél: ingyen kijátszhatod.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
„Vérszagra gyűl az éji vad.”


Fordított nap

szabálylap

Ha egy játékos a saját forrásával lapot húzna: helyette kap 1 VP-t.
Ha egy játékos a saját forrásával VP-t kapna: helyette húz 1 lapot.
Cserepados minotaurusz

1 VP 3/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha visszakerül asztalról, vagy gyűjtőből a kezedbe: játékba rakhatsz egy minotauruszt a kezedből (de köröknként csak egyszer, és a következő kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe).
E: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.


Elátkozott mező

1 VP chara-din/sheran bűbáj

Ellenfeled körönként 1 varázslatot játszhat ki a kezéből.
Hátrány: nem játszhatsz ki varázslatot e kezedből.


A gyűjtő hívása

1 VP leah azonnali

A paklidból a gyűjtőbe dobhatsz egy lapot, ami nem vízió, nem támad fel és nincs jelenés képessége.


Önfeláldozó farkas

1 ZSZ 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

„kötelék”: S feltámad (kivéve a körben, amikor gyűjtőbe került).
Kijátszásakor ellenfeled köteles rá reagálni, ha tud.
Ellenfeled forrásai más vérfarkasodat nem célozhatják.


A jégsárkány pecsétje

1 VP leah azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot és szétoszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.
Van másik

0 VP chara-din általános

Keress elő egy olyan lapot a paklidból, amilyen nevűt ebben a körben ellenfeled megakadályozott, vagy forrásával gyűjtőbe küldött.


Inkább ezt

0 VP rhatt azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: keress elő ellenfeled paklijából egy a megakadályozottal azonos színű, vagy típusú lapot és ezt ellenfeled a kezébe veheti.


Butanüid

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Anti-mágia: 1 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lapot a játékosok dobtak ennek a képességnek.
K dobj egy Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: megakdályoz egy varázslatot, vagy „Semmizés: 1”.


Ganüid derivátor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

S kapsz anyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek.
E dobj egy ganüidet a gyűjtőbe: célpont lap passzivizálódik.


Ganüid integrátor

1 VP (3)/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

J dobj X (max 3) ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: célpont ganüid kap X izom jelzőt.
S: megakadályoz egy forrást, ami egy ganüidedre hatna.
Denevérpók

2 VP 2/2 sheran szörny/denevér, pók

2-es mérgezés.
S: kap annyi izom jelzőt, ahány olyan lény van játékban, amin van méreg jelző.
K végy le róla X jelzőt: megakadályoz egy X költségű varázslatot.


Radioaktív óriáspolip

4 VP 5/5 sheran szörny/polip

4-es mérgezés.
Kijátszásakor minden nem polip lény kap 1-1 méreg jelzőt.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül.


Problémás ganüid

1 VP 1/3 rahtt szörny/ganüid

Dobd ezt a lapot és egy másik ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy célzó forrást.
Ha ellenfeled lapot húz/keres, vagy VP-t kap: kapsz egy Ganüif ifjoncot a kezedbe.


Minotaurusz szabotőr

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe.
S keverj vissza 2 minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.


Ganüid szubtraktor

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid

Ganüidjeid idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
E mutass X ganüidet a kezedből: célpont lény kap -X/-X-et a kör végéig és ha csak Ganüid ifjoncot mutattál, akkor ez ellen semmilyen immúnitás nem működik.
Polipember

3 VP (4)/4 sheran szörny/ polip, ember

Kompenzáció: ellenfeled kap egy Polip porontyot.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Harci képesség: ellenfele sebződik „kötelék”-et.


Trükkös burástya

1 VP 1/1 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány lapot ellenfeled sikeresen kijátszott ebben a körben.
Ellenfeled minden forrása, ami burástyáidat célozza 1 VP-vel drágább.


Kézlevágás

1 VP chara-din azonnali „ősmágia”

Csak fix költségű lappal lehet rá reagálni.
A saját körödben: megakadályoz egy nem fix költségű lapot.
Az ellenfél körében: ha ellenfelednek legalább 6 lap van a kezében, el kell dobnia 3 véletlenszerű lapot.


Pörölycápa

2 VP 2/2 chara-din szörny/cápa

Semlegesítés: varázslat.
A saját körödben kap +3 SB-t.
Az ellenfél körében kap +3 ÉP-t.


Fellebbezés

? VP fairlight, rhatt azonnali/reakció

Idézési költsége 0 VP, vagy 2 VP lehet.
Megakadályoz egy reakciót, vagy egy gyűjtőbe küldő forrást.
Motyogó berzerker

1 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled paklijának felső 4 lapja a Semmibe kerül.
Ha egy játékos paklijából lap kerül a Semmibe: a játékos választásod szerint sebződik 2 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t.
Minden motyogód kap +1 SB-t.


Végtelen sötétség

1 VP leah bűbáj

Kompenzáció és halálsikoly: célpont lap elveszíti a képességeit.
Minden jó jellemű lap 1 VP-vel és 1 nekronnal drágább.
Körönként egyszer, Homályurad képességét ingyen használhatod.


Éjjeli fenevad

1 nekron 1/1 leah szörny

Semlegesítés: azonnali, de ha Homályurat használsz, akkor varázslatot, ha leveszel egy jelzőt a Homályuradról, akkor nemlény lapot semlegesít.
Ellenfeled minden lapja 1 nekronnal drágább.


A hármas mágikus ereje (új)

3 VP sheran általános [+3]

Nem olcsóbbítható.
Gyógyulsz 9 ÉP-t.
Kapsz 6 VP-t, vagy húzz 3 lapot, vagy ellenfeled eldob 3 lapot, vagy max 3 célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Latyakember

2 VP 3/3 chara-din szörny/ember

Ellenfeled körében „háló” képessége van.
A te körödben ellenfeled minden lapja és lapjainak aktiválást kívánó képessége 1 VP-vel drágább.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.