| | Lejött a cikk, most már nyugodtan alszok.   Amúgy ezúttal igencsak bikák lettek a kétszínű lapok, meg is jött a kedvem egy jó kis sárkány paklihoz meg a kragoru dekkhez!
  | 
 | Remélem csak a TM lista után | 
 | Köszönjük, és a türelmet is  remélem ma jön! Sajnos még mindig nem kaptam meg a cikket, ha nem érkezik meg 3 óráig, akkor csak hétfőn lesz. | 
 | Én minden délelőtt tűkön ülve frissítgetem percenként a Behó honlapját a hiányzó Gigászok-lapelemzős cikkért - remélem meglátszik az oldal statjaiban!  | 
 | 2 színű lapok? BUFA?!?  | 
 | Jó meglátások, köszönjük! Bontotton láttam én is ezt a visszatérő emlékek mangorn kombót, ez nyerte is a játékot. | 
 | +Vishera reakciójába is lehet többet látok, de  szerintem jó benne, hogy képes kikerülni az oltalmat, pl egy széteobbanó tükröket megéri vele fogni. | 
 | xenó élösködő vs agyturkász: nálam az élösködő erősebb, mivel 1 zsz-re olcsóbbítja az epikusa. Illetve érdekesség benne, hogy izmozásra nincs korlát, Blobbák, Varázsgombák mellett is boldogan működik. 
 Öngyulladás: perverz vagyok, de szellemszolga, hegyi góliát illetve halálsikolyok mellett működhet, gondolom ezért találták ki ezt a lapot. Nem versenylap, de 5-6 pontot érdemel.
 Visszatérő emlékek minimum 7 pont nálam: bontotton jófun visszavenni a pl Mangorn manafalót és genbe is jót szólhat a képessége.
 | 
 | Fekete macska: Az ismertetőben az áll, hogy ha ellopják, akkor is kisül a leszedős képessége. Az addig oké, csak az új gazdájánál fog kisülni.
 Mert mi történik? A lop forrás létrejön, a macska átkerül az új gazdájához. Ekkor vizsgáljuk a kapcsolódó hatásokat, és a macska képessége is az. Ahhoz az effekthez kapcsolódik, hogy kikerült a tartalékba. De ekkor már az új gazdájánál van.
 | 
 | Nvm, tudom, hogy mit akartál írni valójában ;) a Halálsikoly megjegyzi, hogy én voltam a gazdája a lopás előtt, és ez alapján sül ki a lopás után (egyszerűsítve persze). | 
 | Annyit kérdeztem, hogy ki a gazdája a Szimiózisnak, amikor kisül a halálsikolya, én (akié eredetileg volt) vagy az ellenfél (aki ellopta). Ha a lopás után sül ki a halálsikoly, kapcsolódó hatásként, akkor már nyilván az ellenfél, nem?
 | 
 | Most valami nagyon vakvágànyon vagy  ha ellopod a lapomat, a halálsikoly nálam sül ki! Csak nem duplázódik, mivel már nincs szimbiózisom... | 
 | Tehát az ellenfél lesz már a gazdája, aki ellopta. Ez esetben a Bűvölt szimbiózis halálsikolyának már én kell lapot dobjak (én vagyok az ellenfelem ellenfele). Kemény.
 | 
 | Amint megkaptuk a szerzőtől! Valószínűleg már csak hétfőn. Köszönjük addig a türelmet! | 
 | És a 4. cikk a kétszínű, kódos, UR stb. lapok elemzésével?  | 
 | A harmadik cikk, mikorra várható? | 
 | A halálsikoly nem egy reakció, ami beelőzi az előidézőjét, hanem egy sima kapcsolódó hatás. A kapcsolódó hatás akkor jön létre, amikor az, amihez kapcsolódik, már létrejött. | 
 | Tehát lopás esetén a lap gazdája már az ellenfél, amikor kisül a Halálsikoly? | 
 | Hosszút írtam, de vitatkozásnak tűnt. Szerintem kell egy hivatalos faq, és ennyi. | 
 | Hosszú évek óta ez a jelenlegi a legjobb lapelemzés. | 
 | Én csak azt mondom, a két eset közt nincs különbség: Akár leszedik a lapot, akár ellopják, mikor a halálsikoly létrejön, a lap már nincs nálam játékban.
 Tehát vagy amikor úgy döntünk, hogy ez a halálsikoly ki fog sülni (sikeresen létrejött egy leszedés vagy lopás, de még nem hajtottuk végre), akkor kell vizsgálni, hogy a halálsikoly mit fog csinálni, és alkalmazni rá minden módosítót, igy a duplázást is; Vagy pedig B verzió, a halálsikollyal csak akkor foglalkozunk, amikor már a lap a gyűjtőbe kerül ill. gazdát cserélt, akkor pedig már nem számít a módosító (mert ugye csak az én lapjaim halálsikolyátr duplázza, nem az összeset).
 Korábban már számos kérdés merült fel a halálsikollyal kapcsolatban, ilyenkor mindig úgy ítéltünk, hogy a halálsikollyal kapcsolatos döntéseket akkor kell meghozni, amikor az létrejött (pl. Tilretas erődítménye), úgyhogy ésszerű, hogy akkor a halálsikoly költségét is ilyenkor kell fizetni, meg a módosítókat is ilyenkor kell alkalmazni.
 Tehát B verzió a válasz. Lopásnál sem duplázódik a halálsikoly.
 | 
 | Nos nézzük. A halálsikoly akkor működik, ha a lap kikerült a játékból vagy a tulajdonosa irányítása alól. A szimbiózis ellopása esetén tehát akkor jön létre a halálsikoly, amikor a lap már átkerült az ellenfélhez. Ilyenkor - ahogyan a büntetés esetén is volt anno - az a releváns, hogy ki volt a gazdája, és ki volt az ellenfél a lopás pillanatában.
 Tehát a bűbáj az ellenfélhez került majd létrejön a halálsikolya.
 Eközben a lap mindvégig a játékban maradt, tehát az állandóan működő képességei mindvégig működtek.
 Tehát elvileg a szimbiózis halálsikolyára is működnie kellene.
 A lapszöveg: "minden halálsikolyod), amit nem lehet másként értelmezni, mint úgy, hogy "minden lapod halálsikolya". A lap ekkor már a tiéd.
 De ha másként közelítjük meg, és azt mondjuk, hogy a lopó forrás létrejöttének pillanatában, már látjuk, hogy egy halálsikoly ki fog sülni. Ekkor azt is látjuk, hogy duplán fog kisülni. Ez is egy késleltetett hatás, ami nem azonnal a létrejöttekor fog elműködni, hanem akkor, ha a lap gazdát cserélt. Ezután átkerül a másik oldalra a bűbáj, és létrejön (a duplázott) halálsikolya.
 
 Én ebben nem látok logikai hibát.
 | 
 | Nálam van egy szimbi, az ellenfél ellopja. Ki a gazdája a Bűvölt szimbiózisnak, amikor kisül a halálsikolya? Ha már az ellenfél, aki ellopta, akkor én fogok lapot dobni az "ellenfeled" kitétel miatt? | 
 | Szerintem "elegáns megoldás" (vagyis nem). A flavor nem faq helyett van, nem is elvárható, hogy bárki abból találja ki vagy hozza érvként, hogyan működik. | 
 | Gonoszok, semlegesek, kétszinű és promós lapok mikor jönnek?  | 
 Hírek, újdonságok, változások | Szavazások| Miért működne ez lopásnál másképp, mint leszedésnél? Mikor a halálsikoly létrejön, már nincs nálam játékban a Bűvölt szimbiózis. | 
 
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
 |